dilluns, 10 de febrer del 2014

Kanelbullar

Lo prometido es deuda! Així que aquí va la meva experiència fent kanelbullar...

Finalment vaig blindar un cap de setmana per fer el ronso, gaudir de la companyia familiar sense fer res especial, allò especial era compartir el temps a casa. Coneixedora d'aquesta previsió, vaig anar a comprar cardamom durant la setmana, l'únic ingredient que em mancava per comprar, un cop aconseguit el sucre granulat la revetlla de reis, aprofitant que es preparen els tortells.

Com podeu veure aquí, amb tutorial de vídeo inclòs, la recepta no és difícil, però requereix dedicació i certa destresa. Així doncs, com era la primera vegada, el pare de la baldufa i el nino va estar pendent d'ells. La propera vegada, però, la vaileta de la casa també hi participarà.

Pel que fa a la recepta, només vaig canviar un element, la mantega que vaig fer servir és la que normalment empro, la mantega Cadí. Per tal de poder estendre-la bé sobre la massa, vaig treure-la a l'inici de preparar-ho tot i la vaig tallar a trossets perquè s'estovés. 

Animeu-vos a provar-ho, l'experiència és fantàstica. Sé que jo tinc la càrrega emocional del meu vincle amb Suècia, però de debó que és un plaer. Amassar ha estat tota una experiència, la textura era formidable i relaxava molt. Jo no vaig tenir ganes d'amputar-me cap braç! I menjar-s'ho... mmmm! Qui millor ho va resumir va ser ma mare, que va dir "Sabe a Suecia" i em va fer feliç.

Us deixo amb una seqüència de fotos...

















Nota: Fer fotos amb les mans llefiscoses és complicat, així que no totes les imatges tenen la qualitat que m'agradaria...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada