diumenge, 16 de setembre del 2012

L'origen de "La baldufa i el nino"

 
Fa temps que valoro fer un bloc on parlar sobre la meva experiència com a mare. Però no m'acabava de decidir perquè veia que era un espai on la intimitat s'exposava amb dolça intensitat, fet que a mi em produeix un pudor considerable.
 
Finalment, però, he decidit fer aquest pas perquè sento que és com una necessitat, que tinc coses a dir i que no haig d'imitar cap tendència, senzillament escriure sobre allò que em ve de gust entorn a la meva maternitat.
 
Així doncs, aquí trobareu reflexions sobre la meva particular experiència com a mare, anècdotes què em vinguin de gust compartir, tallers o idees adaptades a partir d'inspiracions diverses trobades per internet... tot pelgat sota el nom "La baldufa i el nino", que són els afectuosos mots que més he emprat a l'hora de parlar als meus fills durant els seus primers mesos de vida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada